Vi setter av høstens første Forum for bygg- og anleggsrett til å presentere hvordan man skal håndtere reklamasjoner både fra byggherresiden og entreprenørsiden. Vi vil gjennomgå reklamasjonsreglene og belyse hva man må være særlig oppmerksom på. I tillegg vil vi komme med noen praktiske tips til hvordan man kan gjennomføre reklamasjonsprosessen på best mulig måte. Vi inviterer deltakerne til å dele av sine erfaringer om reklamasjoner, for på den måte å få en god og opplysende diskusjon om hvordan reklamasjoner skal håndteres.
Vi vil fokusere på følgende problemstillinger:
- Når skal byggherren reklamere?
- Hvilke frister gjelder for reklamasjonen?
- Hvordan skal en reklamasjon utformes?
- Hvordan skal entreprenøren svare på en reklamasjon?
- Når har entreprenøren plikt til å utføre utbedring?
Ved våre kontorer i Bergen, Trondheim og Tromsø, er seminarene allerede avholdt med høyt oppmøte og stor suksess. Men fortsatt har du muligheten til å delta på følgende kontorer:
Tønsberg: 24. september.
Påmelding Tønsberg: Senest innen 23. september ved e-post til bla@steenstrup.no eller telefon 33 01 77 70.
Oslo: 8. oktober.
Påmelding Oslo: Senest innen 4. oktober ved e-post til seminar@steenstrup.no eller telefon 22 81 46 84.
Ålesund: 17. oktober.
Påmelding Ålesund: Senest innen 15. oktober ved e-post til oen@steenstrup.no eller telefon 70 10 75 73.
I likhet med tidligere seminarer serverer vi frokost kl. 08.15. Foredraget starter kl. 08.30 og varer til kl. 10.30. Deltakelse er gratis.
Vel møtt!